Viziune de antrenament de forță, 57 de sfaturi datorită cărora anul acesta va fi unul plin de schimbări - GymBeam Blog


Arnold Schwarzenegger – antrenamentul, dieta și motivația acestei legende a culturismului

Schimbaţi metoda de antrenament pentru a face progrese! Acest lucru vă va permite să combateţi stagnarea care poate interveni în procesul de dezvoltare a forţei. Vă invităm să descoperiţi sfaturile oferite de Romain, antrenor în cadrul clubului Domyos, care vă vor ajuta să vă dezvoltaţi forţa explozivă. De ce este nevoie să vă îmbunătăţiţi forţa explozivă? Pentru a ameliora calitatea musculară, precum şi eficienţa exerciţiilor de forţă pe care le efectuaţi, trebuie să intensificaţi programul de pregătire fizică.

Forţa explozivă constituie fundamentul oricărui antrenament: aceasta permite dezvoltarea puterii şi sporirea vitezei de reacţie.

Exerciții de antrenament pentru viziune

Forţa explozivă constă în dezvoltarea la maxim a forţei într-un timp minim. Pentru a avea forţă explozivă, trebuie să urmaţi câteva tehnici eficiente de antrenament: antrenamentul cu greutăţi în serii scurte, pliometria. Dumneavoastră veţi decide care este programul adecvat pentru a face progrese! Tehnici de antrenament Pentru a vă îmbunătăţi calitatea musculară, vă prezentăm câteva tehnici care trebuie reţinute şi integrate în programul dumneavoastră de antrenament.

57 de sfaturi datorită cărora anul acesta va fi unul plin de schimbări - GymBeam Blog

Antrenamentul cu greutăţi, în serii scurte Scopul seriilor scurte de exerciţii nu este neapărat acela de a creşte masa musculară, ci acela de a îmbunătăţi puterea gesturilor. Acest antrenament de forţă va solicita fibrele rapide ale muşchilor, contribuind, aşadar, la îmbunătăţirea forţei explozive. În viziune de antrenament de forță caz, accentul nu cade pe factorii structurali câştig foarte redus al masei musculareci pe ameliorarea factorilor care ţin de sistemul nervos recrutarea, sincronizarea şi coordonarea unităţilor motrice.

În cadrul acestui tip de antrenament, vă recomandăm să nu efectuaţi exerciţii de izolare şi să nu folosiţi aparatele. Recurgeţi la metoda bulgărească care poate fi integrată perfect într-un ciclu de forţă. Această constă în alternarea, în cadrul aceleiaşi serii de exerciţii, a greutăţilor mari şi a greutăţilor mici, cu mişcări executate cât mai rapid posibil.

Scopul este acela de a exploata contrastul senzorial provocat de ridicarea greutăţii mari şi de ridicarea imediată a greutăţii mici.

Astfel, veţi solicita fibrele musculare albe, sporind forţa şi viteza acestora. Prin această metodă, vă veţi dezvolta forţa explozivă.

Strategia pentru eliminarea grăsimii

Efectuaţi întreaga serie fără pauză. Odihniţi-vă timp de 2 minute, apoi efectuaţi alte 5 serii de exerciţii. Trebuie să ştiţi: această metodă de antrenament poate fi practicată timp de săptămâni.

Top 5 exercitii pentru FORTA si MASA MUSCULARA!

Pliometria Antrenamentul pliometric este adesea preferat de atleţii care practică un sport ce necesită forţa explozivă. Acesta contribuie în egală măsură la dezvoltarea forţei şi a vitezei.

Utilizată în cadrul antrenamentului de forţă, pliometria este o metodă perfectă pentru a îmbunătăţi forţa explozivă a muşchilor, precum şi viteza de reacţie.

Principiul de bază constă în efectuarea unei mişcări de extensie imediat după o flexiune. Scopul acestei metode este de a antrena muşchii să reacţioneze mai rapid şi cu mai multă forţă, ceea ce conduce la îmbunătăţirea procesului de recrutare a fibrelor musculare.

În general, Viziunea Achatinei exerciţii, efectuate într-un ritm relaxat, contribuie la antrenarea forţei.

Ce este fitness-ul? ⋆ Ce beneficii are? | Sfaturi sportive Decathlon

Totuşi, trebuie să fiţi prudenţi, deoarece pliometria poate provoca traumatisme în cazul în care exerciţiile sunt efectuate defectuos sau sunt practicate prea frecvent. Antrenamentul părţii superioare a corpului: flotările cu săritură Poziţia de plecare este aceeaşi ca şi în cazul flotărilor clasice.

la ce vârstă coboară viziunea refacerea vederii 45 de ani

Obiectivul este acela de a coborî rapid braţele, apoi de a împinge corpul în sus în mod exploziv, astfel încât să desprindeţi mâinile de pe sol. De îndată ce coborîţi, reîncepeţi din nou exerciţiul. Astfel, veţi pune în mişcare un număr maxim de fibre musculare prin intermediul contracţiilor rapide.

viziune de antrenament de forță viziune minus cinci ce înseamnă

Sportivii experimentaţi pot bate din palme în timpul saltului în înălţime. Trebuie să ştiţi: acest antrenament nu poate depăşi o şedinţă pe săptămână. El va fi practicat doar pe o durată maximă de patru săptămâni consecutive.

57 de sfaturi datorită cărora anul acesta va fi unul plin de schimbări

Antrenamentul părţii inferioare a corpului muşchii cvadricepşi şi muşchii gambelor : săriturile Puteţi include în antrenament sărituri în lungime activând muşchii cvadricepşi. Efectuaţi serii de sărituri cu picioarele apropiate. Utilizaţi o coardă de sărit pentru a vă ameliora săriturile în înălţime.

videoclip pentru a îmbunătăți vederea

În cazul fiecărei sărituri, vă recomandăm să vă încordaţi abdomenul şi să adoptaţi o poziţie corectă în timpul mişcării de extensie. Efectuaţi exerciţiile în mod progresiv, începând cu sărituri în lungime.

Creşteţi dificultatea prin sărituri în înălţime, pentru viziune de antrenament de forță vă perfecţiona înălţimea de aterizare.

ANTRENAMENTUL DE FORŢĂ: CUM SĂ VĂ ÎMBUNĂTĂŢIŢI FORŢA EXPLOZIVĂ

Un ultim detaliu: înainte de fiecare serie de exerciţii, vă recomandăm să efectuaţi o încălzire generală a corpului, folosind bicicleta sau banda de alergare. Nu uitaţi să vă hidrataţi în mod corect în timpul şedinţei de antrenament.

Istorii de succes în online Natalia Stangaci aflandu-se in Finlanda se bucură de antrenamentele ei preferate după metoda Unica Sport Online și povestește cu ce impresii a rămas despre proiect.

Veţi dobândi astfel, fără îndoială, forţă explozivă şi viteză de execuţie!