Exercițiu pentru îmbunătățirea liniilor de vedere


De ce se întâmplă?

Înțelegerea dimensiunilor vă ajută pe drum în fiecare minut: păstrați-vă distanța, evitați obstacolele în siguranță și parcurgeți cele mai dificile viraje. Opriți-vă pe linia de oprire corect și precis - meritul unui simț al dimensiunii. Pentru a înțelege dimensiunile generale, vom folosi o tehnică dezvoltată de Honda. Pentru a face acest lucru, desenați șase linii care determină dimensiunile mașinii vezi fig.

Imaginează-ți cum arată aceste linii de pe scaunul șoferului Alegeți o zonă relativ mică, luați cu cretă sau pulverizați pocăință și trasează linii reale.

(PDF) Manualul " Fara Ochelari " | Pop Radu - genesys4s.ro

Selectați liniile de mișcare ale roților. Perpendicular cu ele, desenăm o linie de-a lungul porțiunii bara de protecție față și încă una - de-a lungul centrelor roților din față.

Aceleași linii de-a lungul roților. Și două din aceeași perpendicularitate la centrele roților din spate și la tăierea barei de protecție din spate. Acum, în timp ce conducem, putem vedea unde merg aceste linii.

Degenerescența maculară umedă Definiție Degenerescența maculară umedă este o boală de ochi cronică. Aceasta afectează macula, care se află în centrul retinei. Macula este de fapt un strat de țesut pe peretele din spate al globului ocular. Această boală cronică de ochi poate duce la pierderea vederii în centrul câmpului vizual.

Ne amintim semnele și chiar le poți marca. De exemplu, linia roții din față este vizibilă aproximativ în mijlocul panoului frontal. Astfel, vedem unde merg roțile noastre înainte și acest lucru ne va permite să conducem cu exactitate mașina și să ocolim gropi și alte nereguli, trecând prin blocaje.

probleme de vedere la citit gimnastica de remediere a miopiei ochilor

Am pus aceleași mărci pe dreapta. Și exact cum viziunea lui Bykov șoferul. Linia frontală este linia de tăiere a barelor de protecție. Iar linia mai aproape de noi este linia centrală a roților din față. Exercitiul 1. De-a lungul liniilor de mișcare a roților, trebuie să conduci înainte în liniște și cu atenție în prima treaptă de viteză.

Exercitii pentru imbunatatirea vederii fara ajutorul ochelarilor

Apoi ne întoarcem, privim liniile din oglinda din spate și ținem mașina exact pe linii. Puteți continua exercițiul: cel mai bine este să faceți undeva pe un drum lung, cu marcaje.

Ne ținem pe linia de marcare cu roțile din dreapta sau din stânga, privim înainte - suntem orientați, privim periodic înapoi - linia ar trebui să meargă direct de sub roți. Exercițiul 2. Când am învățat să înțelegem linia roților de rulare, ne vom testa cu exactitate.

viziunea nu este vizibilă

Pentru exerciții fizice, puteți folosi, de exemplu, o sticlă de plastic goală etc. Mai întâi trebuie să lovești un obiect culcat cu roata față stângă, apoi cea dreaptă, folosind semnele noastre. De fapt, în viață acest exercițiu este amintit într-o situație în care trebuie să manevrezi între diferite nereguli.

Păstrează-te sănătos cu cele mai simple exerciții pentru ochi

Exercițiul 3. Determinăm unde începe mașina și unde se termină. Conurile din față și din spate sunt amplasate cu rafturi.

Post category: Protecție și sănătate Oboseala oculară se poate instala foarte ușor. Drept urmare apar durerile, senzația de uscăciune sau mâncărime și chiar lăcrimarea. Noi te invităm să încerci o serie de exerciții pentru ochi, care să te ajute să scapi de efectele pe care supra-solicitarea acestora le produce. Sunt simplu de realizat și nu îți vor răpi foarte mult din timpul liber.

Trebuie să atingeți barele de protecție ale conurilor, indicând doar atingerea. Mergem înainte, încercând să atingem ușor suportul cu conul.

Top 10 exerciții care stimulează MEMORIA

De îndată ce raftul se balansează puțin, ne oprim imediat. Standul cu conul nu trebuie să cadă. Pentru a exersa abilitatea, trebuie să atingeți suportul de cel puțin 10 ori, fără să-l lăsați Ne mutăm înapoi, privind în oglinda centrală.

viziunea miopiei de gradul I

Acest lucru creează un sentiment - unde pornește și unde se termină mașina. Exercițiul 4. Știind unde se termină mașina ajută să manevrezi eficient în spații înguste. Simulăm situația, de parcă într-un blocaj de trafic din fața ta, cineva este mort și trebuie să mergi în jurul acestei mașini. Instalăm în fața mașinii noastre un con sau câteva rafturi care imită un obstacol.

Începem să ne deplasăm exercițiu pentru îmbunătățirea liniilor de vedere la conuri rafturioprindu-ne din ce în ce mai aproape, până când devine imposibil să ocolim fără să ne lovim de obstacolul condiționat.

Loading...

Așa aflăm în ce punct al opririi este posibil să ocolim și în ce moment nu mai este. O condiție prealabilă este aceea că rotim volanul până la capăt și abia apoi începem să mișcăm rotim volanul fără a porni mișcare - în această poziție mașina este mai manevrabilă.

Fotografii și procesarea lor - Anastasia Vyatkina Mulțumesc Lyudmila Vorobiev pentru mașina oferită pentru lecție. Noroc pe drum Andrey Tarasov Dimensiuni ale mașinii - acesta este un parametru al mașinii, cu care trebuie să te obișnuiești când mergi prima dată.

Opțiuni de formare

Dacă proprietarul avea o mașină de dimensiuni similare, procesul de adaptare va trece destul de repede. Mai greu pentru cei care au condus o mașină compactă și s-au mutat într-un camion de ridicare imens. Bara de protecție și aripile zgâriate sunt cazuri frecvente în stadiul inițial de conducere fără un obicei dezvoltat.

De ce se întâmplă? În primul rând, evaluați dimensiunile mașinii atunci când o cumpărați. Cineva va avea nevoie de o oră sau două pentru a-și da seama cum să intre în parcare sau să estimeze raza de cotitură. Unii au nevoie de luni pentru a-și construi încrederea în timpul unei manevre. Perceput de vedere prin oglinzi și sticlă. Se produce refracția obiectelor reale.

Exerciții pentru ochi

Prin urmare, va dura mult timp pentru a evalua corect distanțele reale față de bara de protecție din spate și maximul nasului mașinii. În prezența senzorilor de parcare și a camerei de fotografiat, sarcina este mult simplificată, criteriul obișnuinței devenind deja mai puțin important. Cu toate acestea, nu ar trebui să ai încredere completă în senzori.

exercițiu pentru îmbunătățirea liniilor de vedere nu pierde vederea din diabet

Și obișnuindu-ne cu dimensiunile mașinii, va fi un sentiment de anxietate în situația greșită, când stâlpul sau bordura ridicată este foarte aproape, iar senzorii de parcare sunt complet calmi și lipsesc obiecte. Opțiuni de formare Dorind să-și dea seama cum să simți dimensiunile mașinii, nu trebuie să uiți de o regulă simplă: fiecare șofer are caracteristici individuale, iar abordarea este aleasă de el.

Degenerescența maculară umedă

Totul depinde de experiența de conducere, de capacitatea de a vă concentra pe o singură problemă. Organul vizual al tuturor variază în grad de vigilență și în profunzimea percepției asupra obiectelor. Există antrenamente clasice pentru a te obișnui cu propriul transport.

Prima lecție instructivă este să te întorci în garaj exact în oglinzi, fără senzori de parcare. Camera poate fi imitată cu sticle, funii, capace de călătorie.

Al doilea exercițiu pentru îmbunătățirea liniilor de vedere de a vă consolida abilitățile este accelerarea și frânarea în limitele date.