Semințe de in și vedere


Adauga Informatii generale despre semintele de in Ce-i drept, inul a fost cultivat intotdeauna si pentru uleiul cu proprietati medicinale, si chiar ca planta ornamentala, nu doar ca planta intrebuintata in industria textila. Semintele de in au fost si ele folosite inca de mult in retetele culinare de exemplu, in India, alaturi de orezdar niciodata nu au fost atat de apreciate cum sunt astazi.

Aceasta este o categorie aparte de fitoestrogeni echivalentul hormonilor la plante — substanţe care acţionează foarte asemănător estrogenilor, hormonii sexuali feminini. Lignina are o capacitate antioxidantă importantă, fiind capabilă să neutralizeze o mare parte din radicalii liberi din organism. Deşi se găseşte în mai multe plante, seminţele de in se numără printre cele mai bune surse de lignină 0,3 grame de lignină la de grame de seminţe.

Unul dintre motive ar putea fi faptul ca acum avem si studii care demonstreaza ca semintele de in au diverse beneficii. Inul se cultiva din cele mai vechi timpuri. Semintele de in sunt putin mai mari decat semintele de susan si au un invelis tare, care poate fi maro, galben sau auriu, valorile nutritionale fiind aproximativ aceleasi, indiferent de culoare.

experimentați cum să îmbunătățiți vederea

Cum le poti introduce in dieta Semintele de in sunt crocante si au un usor gust de nuca, insa putin condimentat.

Sunt adesea macinate inainte sa fie incluse in retetele diferitelor preparate orez, supe crema, sucuri de fructe si legumedar pot la fel de bine sa fie consumate intregi, daca le adaugam in iaurt, in laptele cu cereale, deasupra unei salate sau in aluatul de paine sau briose.

semințe de in și vedere

Poti merge chiar mai departe cu ideile de preparate in care pot fi adaugate semintele de in de exemplu, retete de paste si preparate din carnemai ales ca acestea nu modifica mai deloc gustul mancarii. Cum se consuma semintele de in Macinate, semintele de in sunt mai bine digerate si isi fac mai rapid efectul.

este posibil să restabiliți viziunea voi înșivă cum să îmbunătățești vederea acasă rapid

Este recomandat sa semințe de in și vedere cumperi intregi si sa le macini acasa cu o rasnita de cafeachiar inainte de consum, pentru ca isi pot pierde repede proprietatile odata transformate in pulbere. Daca preferi sa le consumi intregieste important ca semintele sa fie mai intai tinute intr-un pahar cu apa, timp de cateva ore, in asa fel incat sa poata fi mai usor digerate.

In caz contrar, organismul le elimina intregi, fara sa fi absorbit toate substantele nutritive.

Fibrele pe care le conțin mențin senzația de sațietate, iar acizii grași omega-3 te ajută să ții sub control pofta de dulciuri.

Ce contin semintele de in? Informatii nutritionale pentru 20g Potrivit unui studiu realizat la Universitatea de Stiinta si Tehnologie Guru Jambheshwar din Hisar, India, semintele de in sunt bogate in acizi grasi Omega-3 de fapt, acid alfa-linoleic si Omega-6, vitamina C, vitamina E si vitaminele din grupa B, fibre solubile, proteine cu valoare biologica mare, substante minerale fier, magneziu, calciu, fosfor, zinc, potasiulignina un fitoestrogen care actioneaza ca un antioxidantmucilagii substante cu efect laxativ usoraminoacizi.

semințe de in și vedere plus viziunea este că

Conform unui studiu realizat de cercetatori de la Universitatea din Manitoba, Canada si Spitalul Universitar Holgoin, Cuba si publicat in The Canadian Journal of Cardiology, continutul de acid alfa-linoleic este mai mare decat in cazul uleiului de rapita, de nuca si de soia, dar mai mic decat cel al pestelui gras.

Pentru o portie de 20 g de seminte de in doua linguriteavem urmatoarele valori nutritionale: Calorii -

semințe de in și vedere